Børneattest

 

Folketinget har vedtaget en lov om indhentelse af børneattest. Loven betyder, at alle idrætsforeninger skal indhente en børneattest, før de ansætter trænere, instruktører og holdledere, som skal have direkte og vedvarende kontakt med børn under 15 år.

Der skal indhentes børneattester på trænere, instruktører, holdledere og assistenter/vikarer for disse, som er 15 år og derover, og som står over for at skulle ansættes i idrætsforeningen og er tiltænkt en fast funktion, hvor han/hun skal have direkte kontakt med børn under 15 år. Det spiller ingen rolle, om

vedkommende får løn, eller om arbejdet foregår på frivillig basis.

Børneattesten kan findes på nedenstående link og skal efter udfyldelsen sendes / afleveres til Louise Fruekilde fra Ungdomsudvalget i håndbold, som videresender den til Rigspolitiet.

Link til Børneattest

Spørgsmål til dette kan rettes til Ungdomsudvalget i håndbold.

 

Årshjul for trænere & holdledere 2013/2014

 

August:                            

Træner/holdledermøde onsdag den 14.08.2013, kl. 19.00

 

September:                     

Forturnering, den 28.-29. september 2013

Forældremøde for de forskellige hold med kontaktpersonen

Deltagelse i AIF Cup, den 20-22. september 2013

                                         

Oktober:                          

Turneringsopstart, søndag den 20.10.2013

Nathåndbold, fredag den 11.10.2013, kl. 20

                                         

December:                      

Julehygge i Østhallen, lørdag den 07.12.2013

Lagkageturnering, torsdag den 19.12.2013, kl. 16

 

Januar:                            

Evt. afholdelse af arrangement med storskærm

Afholdelse af træner og holdledermøde

 

April/maj:                       

Håndboldafslutning, onsdag den 16.04.2014, kl. 17

Evt. evaluering af sæson

                          

                    

Hjemmeside fra e-hjemmeside.dk