Motionsløberne AalestrupFølg os på facebook

Følg os på facebook smiley

Løbeklubbens visioner

Målsætning:
Motionsløberne Aalestrup er for alle, der har lyst til at løbe, nybegyndere som garvede.

Vi vil lægge vægt på gode løbeoplevelser i en hyggelig atmosfære – med fokus på det sociale.
Der er således ikke noget krav om, at du skal deltage i langdistance-løb og konkurrencer.
Det er helt op til dig selv - og der er INGEN aldersbegrænsning.

Målsætning

Målet er, at så mange som muligt, på alle niveauer, får lyst til at motionere via løb.

Derfor er følgende vigtigt for Motionsløberne Aalestrup

1. En løbeklub, hvor alle kan være med

2. Fokus på det sociale

3. Ingen aldersbegrænsning

4. En del af det aktive foreningsliv i byen

Denne tekst er tyvstjålet fra anden webside og lettere modificeret, men beskriver nok lidt af stemningen i klubben, samt grunden til starten af klubben.

*
“Engang løb vi rundt i Aalestrup hver for sig. Vi kendte ikke hinanden og passerede vi hinanden, foregik det i stilhed og med et koncentreret blik eller et næsten umærkeligt nik. Vi løb på de samme veje, gader og stier. Om og om igen. Simultant. Parallelt. Alene og ikke sammen. Vi løber stadig. Det er de samme veje, gader og stier. Det er hele Aalestrup. Nu løber vi sammen! Det koncentrerede blik og afmålte nik er skiftet ud med smil, kram, latter, godmodige drillerier og masser af snak. Vi kender hinanden. Vi snakker sammen. Vi løber sammen. Vi løber!”

* Kilde

Hjemmeside fra e-hjemmeside.dk